Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Monday, March 28, 2011

Tapak Tangan !

Bila aku tengok balik semua gambar yang aku shoot mesti ada je tapak tangan aku...hehehe
Ini semua salah kawan aku yang ajar katanya nak nampak stroke effect guna tangan dulu. Sampai sekarang aku pergi mana-mana je mesti ada je...XD
Aku perasan bila kawan aku Din tanya : "Apasal ko shoot tapak tangan camtue?"
hahahaha...aku pun tak tau nak kata apa aku cuma cakap nak tengok sharp ke tak...XD

Tengoklah tangan kita ! Kelakar giler !! haahaha


Nie kat Melaka !cantik tak?=)

Nie time shooting kat Ipoh dengan Din !

Kat rumah Din standby sebelum nak shooting kat UTP.

Kat bilik aku sebelum ada event apa tah..hehe

Nie Kat Dataran Seremban OTW nak shoot Citra Budaya Perpatih kat MPS !

Nie rumah pakcik aku ada cukur jambul.

Kat kebun Ubi..hahahahha
So memang berguna kan tapak tangan nie sebelah shoot sebelah pulak jadi model part time..XD
Enjoy >.<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...