Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Thursday, March 24, 2011

D . E . M . A . M

Tengah hari tadi sempat jugak teman si Tajuddin (classmate aku) pergi interview Ketua Balai Bomba Seri Iskandar,aku pun dah lupa nama dia..hahaha
aku hanya jadi photographer untuk shoot sesi interview 2...tapi guna kamera din lah..camera aku hanya sebagai perakam video sesi interview.

Cepat je Din pergi interview orang padahal aku tak siap lagi mungkin minggu depan kot aku interview abang angkat aku yang dah lama tak jumpa busy memanjang..so ambik kesempatan interview dia YDP Perhubungan Awam Maybank Kuala Lumpur katanya...XD
Kat dalam Pejabat Ketua Balai....sempat lagi snap..hahaha
sebelah tuelah Din..Xp
 Tak sangka pulak tetiba malam nie badan terasa panas sangat.Rupa-rupanya aku demam tapi tak pening lah cuma panas badan je..Nak tidur sekejap pun tak selasa...ish3
Nasib baik Syuk ada panadol boleh kurangkan panas aku nie.Malam nanti nak turun bawah lah beli air 100plus...fuhhh!kipas pun tak terasa....=(
Baru mamam ubat panadol nie..badan rasa panas gila !
Hafiz kata aku banyak dosa...waklu..hahahahaha
yang mamat lagi sorang kat bilik aku nie busy pulak esok dia ada test.Good Luck !
Yang si Muz tue melalak je khoje nya....Xp

nie tengah melatih diri dengan quiz kat dalam lappy...Rajin nie...hehehe
Oklah nak melayan lagu Awan Nano best pulak dengar !=)

Enjoy >.<

2 comments:

  1. GoodLuck juga kt member ko tu..!!
    jaga lah kesihatan tu..dh nak final ini..

    ReplyDelete
  2. haha..ko pon sama LBS bagai...ish3
    jom struggle demi kejayaan..Amin =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...