Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Monday, March 21, 2011

D2115

Mesti tertanya-tanya kan mengenai tajuk diatas D2115 kalau dipanjangkan menjadi Dahlia 2 Blok 1 Bilik 15...HAHAHA
Saja je nak memperkenalkan penghuni bilik nie.Dah takde ceritakan jadi buatlah cerita.

OK

MOHD HAFIZUDDIN SHAH BIN ISMAIL

Ha mamat nie aku kenal semasa sem 1 lagi sebab dia classmate roomate part 1 aku so selalu lah datang study dan lepak kat bilik aku.First aku jumpa dia aku ingat dia selalu dengan kawan aku Shukri.Shukri nie istimewa sikit sebab walaupun dia kecik tapi semangat besar tau.Hafiz nie tegas EGO LELAKI dan paling ketara Sporting...:D
Dia daripada Diploma Perakaunan Part 4.
Aku pun tak tahu macam mana boleh menjadi lebih rapat sehinggakan semasa sem 2 kitorang seroomate.Takdir kot.Dulu gemuk tau tapi sekarang dah kurus !Yang penting ada awek dah...hahhaha
aku pun tak faham ngan hafiz dengan awek dia borak-borak kat telefon pukul 4pagi..Aku yang tertido pun boleh dengar borak diorang..Adoiiii Tensen Tensen !!hehehe
Tapi kawan ngan Hafiz best.Dialah tempat aku mengadu dan kongsi masalah.Sayang Ko Hafiz..Muah Muahahahahha !!!

Nielah Hafiz !Selekehkan kat Bilik sama cam biliknya..hahaaha


MUZHAFFAR BIN MUNIR

HA !! yang nie mulut lancang sikit tapi tak setanding aku lah..hahahaha
Nie budak part 3 Course Perakaunan Junior Hafiz.Best jugak menghanjing dia selalu sebab mesti nak touching-touuching bukan apa asyik perli orang kenalah lah kan.Rasa-rasanya sem depan dia tak nak sebilik ngan kitorang lagi kot.... =p
Selalu busy buat khoje kolej lagipun Dia JPK Kolej.
Ingat tak best ke kawan ngan dia.Best lah sebab dia selalu pinjam barang tak bagitau..ish ish..Takpe seroomate aku tak kisah.Jahat tak Jahat tak..kih3
Takpe aku tetap sayang ko jugak sebab ko kawan aku saje je tak nak cakap benda yang baik-baik nanti naik minyak plak...!
Pandai Posing depan camera nie..MAMPU !!

AHMAD AMZAR ANAQI BIN JAMZIT

Nama siapa nie?hehehe
Oklah tak banyak cakap,Baik,Hensem dan Suka berleter...kan kan..
Aku yang selalu kat bilik sebab diorang asyik melalak kat bilik lain.Takpelah boleh aku nyanyi sorang-sorang.BEST!
Selalu berfacebook sambil buat keje...kih3
Tak suka cendol sebenarnya ok !Xp

Oklah macam-macam peel kitorang sebenarnya cuma masing Ego kan maleh lah nak cakap.Asalkan didalam bahagia kalau ada masalah kongsi bersama.Betui tak !

Banyak kenangan kat bilik nie kot sebab nie lah bilik aku masa part 2 sekarang dah part 4..Nostalgia !

Masa last day sebelum nak balik rumah semasa cuti sem Jan-Apr 10.
Itu sajalah ! nanti roomate aku baca habis lah aku dibuatnya..hahahha

Enjoy >.<

3 comments:

  1. hahah...ape kejadah nyer ckp psl "GEMUK"...hahah....word tu sal ak ke sal ko nie???hahah

    ReplyDelete
  2. sengal la ko ni amzar...hahaha xleh thn psl mus...

    ReplyDelete
  3. Hafiz~haahaha..ko lah aku plak ye..wakakaka
    Adilah~hahaha..diam2 sudah..kih3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...