Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Saturday, March 26, 2011

Apabila Mahu Lakukan Yang Terbaik !

Ya Allah ! Betapa bengang nya aku apabila mendapat tahu bahawa assigment mengenai lagu Seroja oleh Lect aku yang dikatakan berilmu dan cerdik pandai  hanya lah gurauan dan beliau tidak serius dalam memberi tugasan tersebut kepada kami..Ok aku sebagai pelajar hanya mampu mengikut arahan tetapi alangkah kecewanya apabila beliau katakan sedemikian rupa aku tak kisah kalau dia batalkan kerana memberi kesenangan kepada rakan-rakan yang lain aku tak kisah tapi lain benar yang terluah sehingga apa yang aku lakukan sepertia sia-sia dan tidak mendapat hasil !! Kecewa !!


Hanya hati yang terasa !

Hasilnya tidak lah sehebat mana tidak sesempurna hasil seperti beliau hasilkan dan pengorbanan aku pergi menyewa cermin semata-mata hanya membuat assigmnet "main-main" memang menyakitkan hati !Cukuplah mempermainkan kami yang "budak baru belajar" beri kami peluang dalam mendewasakan pengetahuan kami..memang menjengkelkan !

Aku dah tekad semester ini aku mahu lakukan yang terbaik dalam pembelajaran aku dengan permulaan mendapat DEKAN sebagai persediaan bahawa aku sudah bersedia menempuh kehidupan aku yang penuh liku dan rintangan,penipuan dan hasad dengki disekeliling aku agar mudah aku tahu yang terbaik adalah yang baik untuk aku !

ALHAMDULILLAH aku masih bertahan di muka bumi ALLAH SWT ini..InsyaAllah !

Okeylah aku tak mahu dikatakan "main-main" harap esok aku dapat lakukan yang terbaik dengan sesi shooting petang esok dengan menggunakan 4 speedlight :

Ini untuk kegunaan assigment aku..Lect aku yang suruh ok aku buat ! aku buat !


Thanks Tajuddin Nur sebab membantu aku yang Bising nie...hahahahaha


     
Merempit je..ha ada dia ajak merempit kat penang..kelas ko..hahaha
Oklah memang aku rasa sakit hati ! sakit sangat tapi aku kena fokus kena berani terima cabaran !
Ok Fine ! >.<

6 comments:

  1. goodluck amzah..
    study rajin-rajin k..dapat kn dekan tau..jangan lah putus asa tau..buat yg trbaik utk kesenangan diri jugak satu hari t..

    ReplyDelete
  2. lect pon pandai bergurau ek.. haha...

    ReplyDelete
  3. Pieka~okey Pieka !kadang2 apabila kita tak serius orang kata kita tak nak berjaya tapi bila kita serius org kenakan kita...Ya Allah ! hanya tuhan yang tahu

    ReplyDelete
  4. Yana~tuelah pasal ! beliau yang mahu kitorang lakukan yang disuruh macam pepapatah "suka ikut mak bapak dia" dan kita-kita nie lah yang menjadi mangsa ! sedih hati diperlakukan sedemikian rupa =(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...