Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Sunday, March 20, 2011

Konsert NUR ISTANA !

Enjoy giler !!!Lebih-lebih lagi tarian aku memang minat giler...hahaha
Tapi sayang aku hanya rakam video sebab seat aku jauh sangat..lagipun aku hanya ada kit lens ditangankan Itu je yang termampu...XD

Aishah !!!! Best Kot btw dia Kelakar dan sporting kottt !!!tapi video je ek yg ado....
saboo je lah....
Nielah dalam dewan Seri Iskandar jauh tak seat aku?hahahha
lagipun aku malas nk jalan-jalan.. :D
Barisan aku MPP kot Lynn...!!

Selain penganjuran Konsert Nur Istana mereka turut mengumpul Dana Amal NASOM...iaitu sesuatu pertubuhan kanak- kanak yang menghidap Austisme.Persembahan kanak-kanak tersebut amat memukau dan kelakar hingga membuat setiap perasaan tersentuh..=)

Nie gambar selepas habis Konsert !! Layan ~~~

Belakang:~Ainnur , Muz , Wanie O , Tieka dan Kak Wani
Depan:~Aku ngan Hafiz
Dah xde orang dah Aishah pun dah balik kot...hahahaha
Yang penting Dapat Sticker !! 2 pulak tue..

~Enjoy >,<

2 comments:

  1. TERBAEK!!!!hahah....next sem klau de lgi nk ikot taw tpi ang blanje...heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...