Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Thursday, March 31, 2011

Seharian Di Kuala Lumpur-Maybank

Pergh ! memang best lah seharian kat KL nie..hehehe
bayangkan aku dari Seri Iskandar naik bas pukul 9 pagi sampai dalam pukul 12tgh hari tapi balik rumah pukul 2pagi ! penat + mengantuk + kesengalan pun ada...hahahhaha
tapi takpelah untuk buat assigment terpaksa digagahkan harus sentiasa bersedia.Cewah !

Aku naik bas Plusliner dengan Qella (Classmate aku) dengan misi masing-masing menyiapkan kerja Photojournalism.Hope dapat lah apa yang diperlukan.Amin !



Nie lah bus Plusliner ! hahha
mana lah tahukan ada yang tak tahu...Xp

Welcome To the KL Central !

Naik KTM untuk sesi shooting !otw ke MidValley !
Aku buat pasal Etika Orang ramai menggunakan Pengangkutan Awam ! Takut jugak sebab ramai orang kot..ish3
apatah lagi mencari kesalahan orang ramai teringat kata-kata Encik Nuri ! Bahaya...uish !
Memang harap nak dapat sikit hari semalam pun jadilah sebab aku tak sabar nak balik rumah family angkat aku...makan makan makan !ahhahaha

First time nie masuk Mid ! hahahaha

Ingat nak makan kat Food Court kat Mid tapi macam tak selera so tetiba teringin nak makan Double Cheese Burger
SODAP !!!

Sekitar Mid dan kat sini aku terpaksa keluarkan RM10 sebab nak bantu kawan nie Candy namanya sebab ada contest lah pasal dia....hehhe
kelakar walaupun berbangsa cina tetap sporting =)

Naik LRT pulak sebab nei lah aku tertinggal aku punya Fail kat KL Sentral masa nak keluarkan duit..hehehe
mamat saleh nie hensem sebab tue aku shoot...haha

Gigih dah sampai Masjid Jamek U-TURN balik ! geram !!hahaha

Alhamdulillah sampai jugak ke Maybank tunggu abang aku habis kerja ! ingat kejep ke..adoi !
Sampai Maybank pukul 6 petang !tapi balik rumah pukul 2 pagi ! Apa cer !
Bukan apa tunggu abang aku habiskan kerja dia kerana time nie Ada meeting antara Bank Lain dan Datuk Seri Wahid (CEO Maybank) tak balik lagi...Kerja Kerja Kerja !

Posing lah ! ada camera kan lagipun dah biasa pergi Maybank !hahaha

Sementara nak tunggu Habis meeting tue tak kan aku nak duduk dalam je kan so aku keluar lah berjalan sekitar-sekitar Menara Maybank yang permai dan sentosa nie.Yang penting nampak Menara Kuala Lumpur.Cuci Mata..hahaha

Sculpture Maybank !

Bahagian atas Maybank !

Penyucian Mata ye..hahaha

Hahaha...kelakar kelakar ! Nie lah abang aku boring kan tue cam sengal je..XD

Nielah abang Said.Dah lama tak jumpa last jumpa masa Dinner kat UPM.
Gurau sakan lah kan..hehe
Ramai sangat Orang Atasan Maybank yang aku jumpa.Yang best keinginan aku nak tengok Datuk Seri Wahid depan mata tercapai.Kecik je orang nya tapi dah nampak ketokohan beliau !
Takkan balik macam tue je kan.Lepas tue g makan kat kedai Kelantan.Boleh lah.Nasi goreng ke?haha

Hari nie nak Interview Puan Aishah ! Bahagian Pembangunan dan Harta Maybank !InsyaAllah harap semua berjalan lancar ! Amin !

takut nya !


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...