Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Monday, March 21, 2011

GERAMMM !!! Diulangi !!! GERAMMM !!!

Orang boleh kata aku sebagaimana yang dilihat,
Orang boleh lihat aku sebagaimana yang didengar.
Orang boleh dengar aku sebagaimana yang dikata,

TAPI

Nak buat macam mana salah aku jugak orang kata :

FIKIR

CAKAP

BERANI

Kalau tak tahu :

TANYA

p/s : Jangan nak tunjuk pandai kalau diri tak sehebat mana.Ok !Ditujukan untuk diri sendiri dan yang sewaktu dengan nya.

Enjoy ="(

2 comments:

  1. blog yg cantik...

    *folo ur blog..**11

    ReplyDelete
  2. =)
    Thanks Sekamar Rindu
    masa baru dalam penulisan dan pengayaan Blog..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...