Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Wednesday, March 23, 2011

Bila diri ini menjadi Model Part Time...hehehe

Tolong kawan sebenarnya ok..hahaha
Tapi kadang-kadang apabila melihat kembali gambar tersebut mesti rasa kelakar sebab dulu selalu tengok orang jadi model kan sekarang aku pulak..hahahha

Tadaaa !!!

Gambar Tahun lepas Masa Part 3 jadi Model Basic Lighting photographer Faz..hahaha
segan doe..kih3
gambar profile blog nie sedara-sedara pics nie lah...huhu

Gambar Untuk Low Key photographer Faz...motive ambik aku jadi model?hahahah
*dah edit malu nak tunjuk yg ori..seksi moksi... =D


Gambar Minggu Lepas..>.<
Untuk Tema Communication yang aku bagitau kat post terdahulu....
Subjek Cikgu : Aku jadi Cikgu PJK,Amalina (Berdiri) Cikgu BI dan Isha Cikgu BM dengan seekor iguana...hehehe

Suka Pic nie hingga aku jadikan pic profile fb aku...hak3

Enjoy Kepoyoan Ku >.<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...