Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Monday, May 30, 2011

Sedih Pulak

Bila ramai cakap pasal benda alah tue aku rasa sedih tiba-tiba.
Yelah korang dapat aku bila lah boleh dapatkan.
Aku dah cuba sebaik mungkin
Aku dah buat yang terbaik
Aku gigihkan diri otak aku nie nak dapat benda lah tue.
tapi mungkin bukan rezeki aku dan aku hanya dibuai mimpi dan impian hanya untuk dapatkannya.

ARGHH !! kalau aku atas bukit Broga nie dah lama aku jerit lepaskan apa yang terpendam.
Nak ceritakan pada orang lain aku taknak buat dia bersimpati kat aku.
Aku dah tabah lali hadapi semua nie.
Nak menangis jangan harap aku nie masih lelaki yang sentiasa bersabar dan perlukan masa untuk berfikir masalah yang aku hadapi nie.

Korang boleh lah suka happy bangga kan dah dapat tapi rasa-rasanya salah aku jugak berharap sangat.tapi salahkah berharap untuk mendapatkan apa yang kita nak.
Memang aku dah biasa hadapi kenyataan apabila sesuatu yang kita nak bukan milik kita tapi bila tidak berbaloi atas usaha yang kita buat boleh gila jadinya.

Kau cakap aku menagih simpati.Oh bukan aku hanya meluahkan dan coretkan apa yang terbuku kat dalam pemikiran aku nie.Aku stress?sentiasa sebab ada je masalah yang perlu aku tempuh dan kadang-kadang aku terpaksa diam dan buat-buat tak tahu.Aku takut untuk hadapi apa yang akan terjadi atas tindakan aku.

Buat masa nie kau jangan tanya soalan bangga kau tue boleh tak?aku tak tahan mendengar.
Bingit tau tak.

Ya Allah ! aku insan yang terlalu lemah untuk hadapi semua ini.Berikan aku kekuatan untuk merasai sedikit kebahagianku.

Masih ada yang perlu aku fikirkan.Penting Penting Penting

p/s~perlukan aku menulis sebegini rupa?lantaklah kau nak berkata-kata apa sahaja.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...