Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Wednesday, May 11, 2011

Kota Bharu >> Perhentian !

Yuhuu !
Esok tak sabar nak naik flight sebab first time kot..hahahahaha
gedik kan tapi takpe pengalaman..yang tak boleh blah kawan aku suruh aku yang akan menaiki pesawat lompat bintang tiga kali dan sebut "Yeah ! aku first time naik flight !! hohoho " kuang asam gelugor kan ..hahahahhaha

Naik Air Asia ! wakakaka

Dah siap packing awal-awal dah...tak sabar nak shoot gambar kat sana...weeeee ! >.<

4 comments:

  1. PERGHHH!!!!pegi xajak kn kn???huhuh

    ReplyDelete
  2. hahaha...ala kawan aku yg ajak..!
    nanti kitew pegi ek boleh poei umah nana sekali...ahhaha

    ReplyDelete
  3. like it...alang2 tu ko pi pinang tok ak skali taw!!!hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha..boleh je..xpe nanti rombongan kita naik flight ok..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...