Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Thursday, May 19, 2011

Jelajah Pantai Timur | Kelantan-Terengganu

Akhirnya dapat jugak aku pergi bercuti dekat Pulau Perhentian di Terengganu tapi bukan itu sahaja aku dapat jugak menjelah dekat Kelantan..hahahaha


Gambar bercuti...Hensem ! hahahaha


Berikut aku bagi sedikit info pasal Pulau Perhentian.

~Kepulauan Perhentian (Pulau Perhentian dalam bahasa Melayu) berada sekitar 10 batu nautika (19 km) pantai timur laut Malaysia di Negeri Terengganu, sekitar 40 batu (64 km) selatan sempadan Thailand.
South Beach, Perhentian Besar

Dua pulau utama adalah Perhentian Besar ("Big Perhentian") dan Perhentian Kecil ("Small Perhentian"). Seperti Besut,. orang di sini umumnya berbahasa Melayu Kelantan.


Tak nak cakap besar lah kan berikut aku kongsikan sedikit gambar lah...hehehe


Cantik kan?boleh buat poskad nie..haha
Pulau Kecil


>.<




Sunrise



Kawan aku yang Besar "Jang"..haha



Sedikit je yang mampu aku kongsikan walaupun ada banyak lagi (yelah tempat lawa kan sayang nak tunjuk kat org..hahahah)..
Yang penting impian sejak kecik nak naik Kapal Terbang tercapai jugak...Oh Yeah! tapi tak mahu lah nak buat lompatan bintang tue.Malu aku ! >.<


Terima Kasih Air Asia & Jang


Yang paling best aku dapat wat aktiviti snorkling(dah lah tak tahu berenang..bantai je lah..hihihi)
Janji makanan dekat Kelantan sodap-sodap !! habis hilang diet aku cuti-cuti nie...hahaha
Apa-apa pon aku paling risau result yang dijangka keluar 25.05.2011 nie..awww

2 comments:

  1. seronoknya...
    best2..
    farhan xpernah snorkling...
    sbbnya xtaw berenang..hehehe

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..best giler tau farhan !!
    aku pon tak reti renang kot..tapi reti gerak2 je lah..naseb baek ada bantuan jaket..hahahaha
    jom snokling !!! =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...