Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Tuesday, May 3, 2011

Cepatnya Masa

Ya Allah. Cepat sungguh masa yang berlalu dan masuk bulam Mei.


Jan,Feb,Mac,April dan Mei..Ayooooo

Baru lepas habis final exam dan sekarang hanya ada 3 minggu untuk bercuti.Cepatnya masa berlalu.
Walaupun dah start bercuti tetapi ada satu lagi assesment yang tak habis lagi iaitu PIC257 Fashion Photography.Aku nak sangat DL sem nie insyaAllah aku mahu yang terbaik lakukan yang terbaik.


Apa yang aku nampak kat group PIC257.aSSESment Khamis nie ! bukan minggu Depan ke..Aduh !!
Takkan nak balik esok sebab aku tak tahu nak pergi sana balik camne.Naik Bas lepas tue nak lepak mana.
Ish Ish...plan yang tak terancang...huhuhu
Baru 3 hari kat rumah rasa tak puas pulak lagipun selasa depan abang angkat aku nak pergi Mekkah buat Umrah so memang nak pergi rumah dia kat KL tetapi macam-macam hal penting yang tetibe datang buat aku pening nak fikirkan yang mana satu nie.Lepak kat rumah best sebab ada keluarga lepas tue boleh 0n9..boleh lepak-lepak ngan kawan-kawan..ahhahahah

Erm..kenapalah masa-masa macam nie ramai menghulurkan tangan pertemuan sebab aku sukakan seseorang tetapi ada insan lain yang dahulu memberi aku jawapan.Aaahh..kenapa sekarang ko diam, ko tak perasan tetapi orang lain yang datang ! I miss u..tetapi masa bukan datang macam teu sahaja dan aku tak mahu begitu mengharap sangat.Aku cuma mahu akan kepastian. Itu sahaja.

adakah aku?
Banyak sangat yang aku fikirkan.Banyak peluang yang aku kena ambil. Tetapi masa begitu cepat berlalu dan aku tak mahu menunggu menungu menunggu lagi.Aku ada impian dan cita-cita yang ku perlukan.Cepatnya masa berlalu.

Sekarang aku tengah melayan tulisan coretan Lissa..huhuhu
sedih plak baca.thanks Lissa I miss U too.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...