Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Thursday, June 2, 2011

Balik Perak Balik Berak eh Balik Perak

Alhamdulillah dah sampai pun dekat Kampus dengan selamatnya.Suka-suka...hahaha
Cuma tak sangka plak Mama aku nak join sekali hantar aku sampai kat Perak yang panas nie sebab selalunya hanya abang dan Abah aku je yang sanggup temankan aku dari part 1 sampai lah part 4 dulu.Tapi kesian pulak sebab hantar aku je lepas tue terpaksa pusing balik nak balik ke rumah jadi sepanjang perjalanan hanya berada dalam kereta je lah.Dari rumah kitorang bertolak daripada pukul 9.30 pagi terus ke KL masuk Highway berhenti  di R&R Rawang lepas tue R&R Tapah dan seterusnya sampai dalam pukul 3.00 petang.Jadi perjalanan tadi ambik masa antara 5 jam lah.Lama pulak sebab selalunya antara masa 4 jam mungkin disebabkan trafik jam dekat KL tadi yelah esok kan cuti sempena Hari Keputeraan Seri Paduka BagindaYang di-Pertuan Agong ambik peluang nak bercuti lama kan..hehe
Takpelah kalau ada rezeki nanti kita bercuti satu Family ok..=))

Lepak kat pusat Islam tunggu mama habis sembahyang Zuhur.

Sebelum balik posing dulu..haha

Sesudah di Kolej.
Yang paling geram baldi kesayangan aku yang sudah sehati sejiwa dari part 1 samapi part 4 dan memang berbau aku hilang dikebas melaun yang mungkin tertarik dengan baldi aku.Pulangkan lah balik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kalau ada gambar baldi tue maybe aku nak print lepas tue letak dekat dinding kolej Wanted !.Biar panas budak tue..ahhahah

lebih kurang camne lah tapi warna purple...hihi

Oklah mari minum air strawberi DMKIM.Sedap mari minum !



opsssss......




Dah habis.Ok bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...