Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Friday, April 29, 2011

Stress + Exam

Esok Exam !
Esok Exam !
Esok Exam !


Bencinya ! mesti aku duduk bahagian hadapan ! sekolah sampai sekarang sama je..hahahha
sebab nama aku bermula huruf A....XD


Aku semalam dah mula study sikit-sikit tapi hari nie paling aku risau ! haiyoo !!!
Harap apa yang aku baca nie esok masuk lah dalam paper esok...hehehehe



Esok paper ATH265 so memang kena mentelaah buku-buku dan nota-nota ye !






Aku nak dekan semester nie memang aku nak sangat..heehehe
saje je nak mengedik-gedik kat blog nie sebab aku tengah tension jadi rilek bro ! hahaha



Slip exam esok ! sentiasa standby dalam beg..kih3


Aiyak ! masa untuk study balik ! Do ur Best AMZAR !!!







2 comments:

  1. ekau ingt ekau sorang jo exam..btw,,gud luck..idop anak nogori..ahaks;;

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA...yolah sedaro den nie ha gud luck 2 u 23456....!
    hidop anak longgeng !! hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...