Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Thursday, April 21, 2011

Aku sorang-sorang

Tengah duduk kat bilik sorang-sorang kat D2115 tak tahu nak buat apa.Padahal esok aku nak shooting kat studio tapi idea tak datang,tak terbayang-bayang pon apa yang aku perlukan.Nak cari model ! ermm..lagi lah aku malas..hahahha

Aku tak buat apa-apa ok sorang-sorang nie. Itupun kalau ada orang yang sudi call or datang bilik boleh lah aku layan.Kalau yang mesej memang tak terlayanlah sebab tiada kredit..Wiki wiki !

Orang kata aku jatuh cinta, aku dah berpunya padahal aku tak tahu aku bercinta dengan siapa sebenarnya ada bukti sebab aku duduk sorang-sorang sekarang nie..(ye ke???aku no komen !!hahaha)

Kadang-kadang bersendirian sorang-sorang nie timbul jugak rasa boring yelah! rakan sebilik pergi ziarah bilik lain sebab berlainan course jadi nak study senang lain lah macam aku semua classmate lelaki aku semua duduk luar aku yang masih mengedik kat dalam kampus nie.Sabor je lah.

Baiknya jugak aku sorang-sorang nie sebab aku boleh ingat balik apa yang aku dah buat dalam hidup aku nie,imbas balik kenangan manis lah yang pahit tue menyibuk kerjanya.Buat sakit hati je..haha

Kurang baik lah jugak sebab sorang-sorang nie ada je benda yang menyampah tetiba je ada.Kena layan sebab tiada benda nak buat kan...hehehe

best kot sorang-sorang nie sebab aku boleh merepek macam-macam!! hahahah

Melayan perasaan lah jawabnya ! lalala

2 comments:

  1. rileks2..time sunyi r kita bru nk ase munasabah diri kite..chill

    ReplyDelete
  2. Yup tapi da setiap hari sorang2 nak munasabah diri pon dah boring..kih3
    lagipun saya bukan jenis yg suka merayap..kalau xde keje memang kat bilik kolej je ler..XD

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...