Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Friday, April 1, 2011

Kuala Lumpur + Interview !

ALHAMDULILLAH !
assigment photojournalism Projek Temuramah berjalan lancar walaupun aku tergagap-gagap dan kurang mahir dalam berkomunikasi antara dua hala.Sumpah Cuak !

Tapi tak sangka aku mampu temuramah dua golongan individu sekaligus.Padahal soalan temuramah yang aku sediakan hanya untuk temuramah Puan Zuhailyn tapi Abang aku lah gigih bagitau Datuk Sahak Chief KPPKMB MAYBANK(Security) supaya memberi peluang kat aku untuk interview Datuk.Apa-apa pun Thanks kat Abang,Peluang kan..hehehe

Inilah Datuk Sahak.Aku terharu kerana Datuk sanggup memberi sedikit waktu untuk aku temubual walupun Datuk tengah busy time nie.Thanks Datuk sebab memberi saya sedikit minuman dan Tali Matrik Kad Maybank.hehe

Puan Zuhailyn,35 Tahun.Kerani dalam Bahagian Pengumpulan dan Penilaian Harta Maybank.Rasanya lah..Lupa !
Sporting gila walupun first time aku sangka 20an tetapi memang Kelakar Puan nie..huhu

Tak sangka tujuan utama hanya interview tetapi aku diperlawa untuk mengambil gambar sempena Persara Seorang kakitangan Security Maybank.

Nielah Pakcik tue.Dah Lupa Nama beliau..hehe

Petang tadi.Boring gila duduk rumah orang so aku naik teksi ke Kompleks Ampang Point.SORANG-SORANG ! Gigih kan..XD
Nie view dari Jejantas Ampang Point lah.

Nasi Goreng USA kat UO Galaxy.Sodap gak apatah lagi perkena Teh Ais.Pergh !

Esok balik Nogori tetapi nak shoot sikit untuk Final aku.InsyaAllah !

2 comments:

  1. mcam boring dgr ceramah je... ade yang cam tido.. ade yang cam msg.. haha...

    ReplyDelete
  2. hahaha..bukan lah time nie feel lain kot..sedih n suram yelah kan pakcik 2 dah bersara..ayat menusuk kalbu kot..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...