Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Monday, April 25, 2011

Shoot Shoot Shooting !

Adoyaiii !!
Aku baru plan nak kembalikan keremajaan dengan cara putihkan balik kulit aku yang telah menjadi gelap akibat pembakaran terbuka disebabkan kerap bersiar-siar dibawah cahaya sinar matahari semester nie. Subjek Photojournalism yang memaksa aku untuk terus melaksanakan tugasan jadi terpaksalah aku menahan terik panas,hujan renyai,kesesakan trafik,kesibukan kota dan jauhnya perjalanan Tup-tup pagi tadi terpaksa lupakan hajat tersebut kerana subjek Fashion aku masih memerlukan 2 shoot model lagi.


Aku dah gelap !! hahaha


Walaupun terpaksa menahan kepanasan Seri iskandar yang sememangnya panas nak 'mampuihz' aku relakan hati dan badan untuk terus berkhidmat sebagai pembantu dalam bidang fotografi nie..cewah ! hahaha
Korang memang best walaupun aku tak dapat shoot sebab hujan ! geram geram geram !!! hahahahah
Nallis , Gedegang dan Gah ! disamping model cantik Ain Rahim...hehehe



Gadis-Gadis gelak sakan ! suko lah 2..hahahaha

Aku nya tak siap lagi !! Waaa !!!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...