Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Sunday, July 31, 2011

Kekasihku Adalah Hatiku

Sebaknya rasa hati ini sehingga sekarang masih merasakan getarannya.
Kerananya aku tak mampu melelapkan mata ini.


Alhamdulillah ada juga yang menemani diri ini.Terima Kasih Kawan-Kawan.

Dan baru aku fahami kekasih milikku adalah hatiku.
Kerananya wujudnya perasaan itu.

Cinta

Jiwang ke?huhu

Hati lelaki siapa yang berani lafazkan kekecewaan ini.
Walaupun sebak tapi aku kena terima atas apa yang terjadi.

Lagu ini untukmu Hati aku.

Kau lah peneman hari-hari ku.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...