Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Sunday, July 17, 2011

Johor Darul Takzim

Akhirnya sempat jugak menapak dekat Segamat Johor nie.
Semalam aku sebenarnya mahu menaiki ktm ke Segamat nie selepas aku Goggle pasal ktm kat Segamat akhirnya tak dapat sebab aku kena naik ktm intercity pukul 12 MALAM !!! giler aku ingatkan masa perjalanan sama dengan ktm biasa rupa-rupanya ikut masa.

Jadi terpaksa aku berpatah balik ke Stesen Bas Terminal 1 dan beli tiket bas Trasnasional (betul ke eja?hak3
Tapi yang tak best dalam jadual pukul 6.30 petang tapi sampai pukul 7.00 malam.Mana tak geramnya lambat lagipun tiada alasan munasabah.GERAM !

Lupakan jelah sengaja mahu mengungkit sebenarnya.hahahaha

Sekarang tengah lepak dekat rumah Faiz kawan aku.Nasib baik best ! Enjoy jerr

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...