Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Saturday, July 2, 2011

Assalamualaikum wbt

Hai Hai sudah lama rasanya aku tidak membuka akaun blog Inilah ~ Aku kerana masa tidak mengizinkan dan aku hanya berkesempatan untuk terus mengunakan laman sosial facebook Aku sebagai medan dan tempat untuk aku terus berhubung dengan luar khususnya.


Dengan kerja dan tugasan yang mulai memberi tekanan perasaan yang hebat jadi terpaksalah aku mengurangkan aktiviti "feveret' aku nie.Bukan terus lupakan hanya meninggalkan sebentar agar aku lebih fokus pada pelajaran aku nie.InsyaAllah.


Tadi pon baru selesai menhadirkan diri untuk Program wajib di kampus iaitu PPKP LDK bagi pelajar semester 5 & 6.Ceramah pada malam tadi yang disampaikan oleh

Timbalan Rektor Prof. Madya Sr. Haji Mohd Fisal Ishak.

Yang warna kekuningan itu nama aku ok.Yang penting aku kenal dengan kumpulan yang aku dapat taklah kekok sikit nanti..hehe


Oklah esok ada LDK pukul 8.30 pagi jadi nak tidur awal jadi esok boleh cergas sikit untuk membuat aktiviti dalam kelas,oklah entah bila dapat menaip dan berkongsi cerita kan.
Kalau aku siarkan didalam dinding blog aku nie belum tentu ada yang membaca kan.Hahaha

Jumpa Lagi.Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...