Mukadimah Kisah AmQ AnaQi

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Merupakan siswa kelahiran UiTM Seri Iskandar Perak masih menuntut dan hijau dalam seni Fotografi*Saya Budak baru Belajar*

Saturday, June 11, 2011

Menyampah

Haiyo..terasa macam perasaan tue berbaur-baur segala ramuan tapi pedas lah kan..hahaha
Begini aku tahu aku bangun lewat tadi pukul 12 tgh baru aku tersedar daripada tidur jadi roomate aku lah kan aku tengok nak keluar entah pergi mana dengan roomate bilik lain kang aku cakap ada yang backup melahar aku balik panas pulak bilik nie kang.


'


Aku tak kisah pon diorang ajak ke tak tapi cara percakapan diorang.Hamboi
Macam terkejut aku tak join sekali.Aku dengar je.Pastu roomate aku cakap aku baru bangun tidur
Tapi suasana tue dengan berkumpulan beramai-ramai dihadapan bilik dengan aku yang beru sahaja keluar daripada tandas.Menyampah tahu tak.Plastik je memasing..hahahha*Dah agak pon dari awal-awal aku tengok diorang..hihi

Aku tak kisah pon lagipun aku ada kerja nak buat.Semoga korang enjoy lah ye.hihi
Sedap pulak makan chips more nie.yum yum yum

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...